Osoby posiadające konto w ElektroSkup.pl są traktowane priorytetowo podczas sprzedaży i weryfikacji swojego urządzenia. Dodatkowo osoby zarejestrowane otrzymują bonusy w postaci wynagrodzeń za sprzedaż swojego przedmiotu.

Nie wiesz jak wycenić i skonfigurować swoją sprzedaż? Skorzystaj z instrukcji sprzedaży. Przejdź do zakładki "Jak wycenić", aby poznać instrukcję sprzedaży dla swojego przedmiotu.

Koszty przesyłki pokrywa firma ElektroSkup. Twoje urządzenie odbierze nasz kurier. Nie dotyczy opcji "Wyśle samodzielnie".

W przypadku przedmiotu sprzedawanego na elektorskup.pl gwarantujemy wypłatę kwoty podanej przy realizacji sprzedaży i wyświetlającej się w konfiguratorze.

Kwota może ulec zmianie jeżeli:

  • sprzedający nieprawidłowo ocenił stan swojego przedmiotu
  • przedmiot jest inny niż zaznaczył sprzedający. Przykład: sprzedający przez pomyłke zaznaczył sprzedaż telefonu iPhone 7 128gb, a podczas weryfikacji telefonu okazało się, że jest to wersja iPhone 7 32gb. W tym przypadku ElektroSkup kontaktuje się ze sprzedającym, aby wyjaśnić zaistniałą sytuację.

Pieniądze zostaną wysłane zgodnie z preferowaną przez Ciebie opcją zapłaty tj. Przelew Bankowy, PayPal (Dostępne metody w 4 punkcie realizacji sprzedaży). Zapłata realizowana jest w ciągu 48h od otrzymania przez nas Twojego urządzenia po pozytywnym przejściu weryfikacji zgodnym z konfiguratorem który wybrałeś. (Pamiętaj: Pieniądze na Twoim koncie mogą pojawić się w terminie od 24 do 48h lub dłuższym w zależności od posiadanego banku).

Sprzedając swoje urządzenie przez portal ogłoszeniowy, aukcyjny itp. musisz stworzyć ogłoszenie bezpłatne lub odpłatne oraz spodziewać się opłat transakcyjnych, a ponadto często użerać się z klientami.

Jest mnóstwo opcji w jak możesz w dzisiejszych czasach sprzedać swoje urządzenie , ale to właśnie z nami spieniężysz swoje urządzenie w łatwy, szybki i bezpieczny sposób bez niepotrzebnego stresu, bez opłat ogłoszeniowych oraz bez prowizji od sprzedaży.

Urządzenia tzw. podróbki nie są akceptowane.

Jeśli Twojego przedmiotu nie ma na ElektroSku.pl prosimy skorzystać z formularza dostępnego na: TUTAJ ADRES FORMULARZA. Nasz pracownik w ciągu 24h od zgłoszenia odpowie na nie z informacją czy urządzenie przez Ciebie oferowane, może zostać sprzedane w ElektroSkupie.

Oferujemy 3 metody:

  • Nasz kurier - Odbierze od Ciebie paczkę w dogodnym dla Ciebie terminie.
  • Punkt Żabka - Otrzymasz od nas specjalny KOD/NUMER NADANIA aby wysłać urządzenie za pośrednictwem punktu Żabka. Wysyłka na nasz koszt.
  • Wysyłka samodzielna na adres ElektroSkupu podany w informacji email tuż po złożeniu sprzedaży.

Nasz kurier odbierze od Ciebie telefon w przeciągu 2 dni roboczych. Najczęściej jednak jest już na drugi dzień po złożeniu propozycji sprzedaży w ElektroSkupie. Dzięki temu cała operacja przebiega sprawnie i bezproblemowo.

Nie akceptujemy żadnych urządzeń nieznanego pochodzenia, urządzeń kradzionych, zablokowanych jak i zbanowanych. Twoje dane mogą zostać przekazane organom ścigania a Twoje urządzenie nie zostanie odesłane do Ciebie, natomiast może zostać użyte przez organy ścigania w celu oskarżenia/ dochodzenia.

Przede wszystkim - bezpiecznie. Pamiętaj, że paczka często przebywa długą drogę zanim dotrze do celu, jest przeładowywana z auto na auto kilkanaście razy przed dostawą. Do bezpiecznego pakowania swojego urządzenia użyj np: gazet, folii bąbelkowej, styropianu oraz innych materiałów, które pomogą zabezpieczyć urządzenie przed przypadkowym uszkodzeniem.

W 90% paczki docierają do nas w przeciągu 3 dni roboczych od daty odebrania paczki od Ciebie.

Cena za Twoje urządzenie widoczna w konfiguratorze sprzedaży gwarantowana jest przez 7 dni. Jeśli wyślesz telefon z opóźnieniem może to spowodować korektę ceny. Sytuacja ta ma miejsce ze względu na szybką zmianę cen na rynku. Polecamy wysłać telefon w ten sam lub kolejny dzień od daty złożenia sprzedaży, aby uniknąć opóźnień.

Nie skupujemy nowych urządzeń.

Jeśli chcą Państwo sprzedać swoje urządzenie z systemem iOS, prosimy o wyłączenie blokady aktywacji przed wysyłką. W przeciwnym razie, nie będziemy w stanie zrealizować państwa sprzedaży i będziemy zmuszeni odesłać telefon.

Aby wyłączyć blokadę w urządzeniu:

  1. Otwórz "Ustawienia"
  2. Przejdź do "iCloud" ,a następnie "Znajdź Mój iPhone"
  3. Wyłączyć tę funkcję
  4. Proszę wprowadzić hasło, aby potwierdzić Apple ID i kliknąć przycisk “Wyłącz”


W następnym kroku prosimy usunąć urządzenie z iCloud:

  1. Używając swojego Apple ID i hasła prosimy zalogować się na www.icloud.com.
  2. Kliknij na “Mój telefon”
  3. Wybierz pozycję “Wszystkie urządzenia”
  4. Wybierz urządzenie, a następnie kliknij przycisk “Usuń iPhone”
  5. Kliknij przycisk "Znajdź mój iPhone", aby usunąć
  6. GOTOWE

lub z poziomu telefonu:
Aby wyłączyć Znajdź mój iPhone z poziomu telefonu udaj się kolejno w Ustawienia > iCloud > Znajdź mój iPhone i naciśnij przycisk odpowiedzialny za dezaktywację usługi. Pamiętaj, że aby ją wyłączyć, trzeba będzie podać hasło Apple ID.

Urządzenie jest teraz odblokowane i można je teraz wysłać.

Wysyłka bezpłatna Elektroskup.pl

Wszystkie przesyłki są ubezpieczone w przedziale kwotowym 1000zł/2000zł/5000zł. 

Wysyłka samodzielna:

Niestety nie możemy wypłacić pieniędzy za urządzenie, które do nas nie dotarło. Wyjaśnienia sprawy zaginionej przesyłki powinieneś zgłosić do firmy przewozowej w celu wyjaśnienia sprawy.